Tuesday, June 3, 2008

volčji potok

V nedeljo smo dan preživeli bolj umirjeno. prijetno, v družinskem krogu smo se odpravili v cvetlični park Volčji Potok. Bratu sem ukradla njegovi dve hčerki in ju odpeljala gledat rožice. Nisoju najbolj zanimale, navdušile pa sta se nad otroškim igriščem in tako smo večino popoldneva preživeli kar tam. Pa smo se še odrasli malo poigrali. Bilo je le malce prevroče. Ampak je veliko dreves in nudi skoraj dovolj senčke. Nisem vedela, da imamo minimundus tudi pri nas in ta del Volčjega Potoka me je prijetno presenetil.
Naredila sem nekaj slabih fotk z mobitelom, ker sem fotoaparat pozabila doma ampak na srečo je bil z nami Nathan, ki je ljubiteljski fotograf inje naredil precej dobrih fotografij. Ampak ker mi jih še ni dostavil jih bom dala na ogled kasneje, do takrat pa moje slabe.


5 comments:

Xsara and Tani said...

neverjetno, kako te otroci rastejo!

PS: a gresta na kaksno kavo preden gremo mi na Madzarsko?

Simona said...

mogoče danes bolj proti večeru

Riba said...

A ne pise, da se hisk ne smes dotikat? :))

Sicer je pa Minimundus ze ene par let pri nas, meni je to tudi najbolj vsec. Kolk je pa pasja karta?

Simona said...

pravila so za to, da se kršijo. pasja karta se mi tdi, da je dva eura. predšolski otroci imajo zastonj.

Xsara and Tani said...

v teoriji lahko prideta tudi danes dopoldne - po naju pridejo ob 10.30, do takrat sva doma. drugace pa precohaj bena pa se slisimo, ko pridemo nazaj