Saturday, June 28, 2008

Domžale, 28.6.08


Včeraj sva se na tekmi v Domžalah v prvem teku odrezala odlično. Nisva prekoračila standardnega časa in ponovno s čistim tekom sva se uvrstila na prvo mesto. Tudi po času sva bila druga ampak so bili ostali res zelo počasni, tako, da s samim časom se še ni za hvalit. Ampak tek je bil pa zelo lep, čist tekoč, brez enega samega izgreda. Poleg najine lanske prve nule, ki se nama je zelo posrečila po mojem najlepši tek do sedaj. Ne vem, bom mogla pogledat posnetek, da to potrdim. Ker pa ne morem bit zdaj vedno na stopničkah in pridet skozi je Ben poskrbel, da sva se diskvalificirala v drugem teku. Včasih enostavno izklopi slušni aparat, se odloči, da bo nekam šel in tako je bil na parkurju tunel, ki se je njemu zdel strašno vabljiv, pa je šel skozi, čeprav še ni bil na vrsti.Takoj na začetku. Ampak tudi preostali del tega teka je bil kar lep in tekoč tako da mu je oproščeno. Tudi tu moram pogledat posnetek, da vidim če sem jaz kriva, ker sem se kakorkoli čudno postavla ali je bila tokrat to res njegova krivda. Ampak sva vseeno dobila medaljico za prvo mesto v agilityu.

Sicer pa smo preživeli lep dan, malo je pihljalo, tako, da je malo omililo vročino. Sem pa bila zlo utrujena in sem imela še nekaj opravkov zato sem tekmo zapustila še pred koncem. Zvačer sem padla v posteljo zelo zgodaj in posledica tega je, da sem se danes zbudila ob šestih zjutraj čila in spočita, zvečer bom pa spet ob devetih koma.
Ampak ker moram jutri zjutraj spet bolj zgodaj vstat nič hudeega. Jutri gremo namreč na morjeeeeeeeeee. Jeeee, pa sem dočakala. Ben gre seveda z mano.

1 comment:

Riba said...

Uzivajte na dopustu!