Saturday, June 7, 2008

zbiranje papirja


Ben ni samo cirkuški in tekmovalini pes, je tudi pes prostovoljec. Danes je pomagal društvu za zaščito živali zbirati star papir in tako pomagal, da bi se jim med bivanjem v začasnih domovih in zavetiščih čim manj slabo godilo in bi bili primerno veterinarsko oskrbljeni.

Sicer pa je fino, da imam močan vpliv na vsaj enega člana uradnih organov, ki pridno preganja mučitelje živali. Da ne bi kdo rekel, da noben policist ne naredi čisto nič za mučene živali. Je pa bolj kot policija sama, problem naš sodni sistem, ki kljub zagroženim kaznim, mučiteljem živali pripiše kvečjemu pogojno kazen, kljub temu, da je zagrožena kazen do 6 mesecev zapora. Žalosten podatek je, da je v sloveniji kar nekaj primerov mučenja živali, zaprt pa zaradi tega ni bil skoraj še nihče. Če je sploh kdo bil?? Ampak z enim se začne. Moj pet detective širi svoje prepričanje okoli in morda bo svet res kdaj boljši.

6 comments:

Riba said...

Priden Ben!

Mi smo tudi vceraj odnesli eno skatlo papirja.

Simona said...

skoda ker niste prišli prej da bi se videli.

Xsara and Tani said...

priden ben, da takole pomaga kuzkom v zavetiscu! ce bi vedela, bi vama tudi jaz nabrala nekaj papirja. pa drugic!

Simona said...

ti kar zbiraj papir, mogoče bo še kaka taka akcija, lahko pa pomagaš tudi tako, da se naslednjo nedeljo sprehodiš po tivoliju, kjer se bo odvijal lunin festival bo stojnica spet tam in kupiš kako majčko, kljukico, magnetek,...in s tem doniraš društvu.

Riba said...

Jaz nisem bila tam, sta bila mami pa oci sama (no, Luna je bila v avtu), ker sem imela maturo.

Majcko od DZZŽ pa tudi imam, sem jo prek neta kupila :) So lepe.

Simona said...

ja kar nekaj je bilo takoh, ki so rekli: hči me je poslala ker piše maturo ali pa sin me je poslal, piše maturo :) Lepo. no upam, da vam je šlo.