Wednesday, June 25, 2008

Bivak II

Danes je bila tekma v Murski Soboti. Že v osnovi nisem planirala tja, ker je predaleč, mogoče bi šla, če bi šla za več dni, kot lani v Ljutomer. Ampak ker so tri tekme v tako kratkem času, sobota-sreda-sobota, sem se odločila, da mi res nič ne škodi, če eno spustim.
Namesto na tekmo smo se z nekaterimi, podobnomislečimi agilitaši raje odpravili v gore. Šli smo na Bivak II. Po pravici povedano nisem preveč navdušena nad izbiro. Vsaj ne v tem letnem času. večino časa se hodi po meliščih na soncu. Res, da je temperatura na tej višini nekoliko nižja, a je bilo vseeno pošteno vroče. Sonce me je ožgalo in barva mojih ramen se zdaj odlično ujema z Benovo rdečo ovratnico. Ben je tako sopel, da sem se vmes že kar malo bala zanj. Na vrhu je na srečo ostalo nekaj zaplat snega in Ben bi se najraje zakopal v sneg. Pa tudi spust po melišču, ki človeku olajša in skrajša pot navzdol Benu še zdaleč ni bila všeč. Sem ga velik del poti navzdol po melišču kar odnesla. Zdaj mu bom dala kak dan malo mir, da pride k sebi. V tem letnem čas bom raje hodila kam, kjer je gozd, pa čeprav bom srečala malo več ljudi. So se pa odlično odrezali novi pohodni čevlji, ki me niso nič ožulili.

Tako utrujena, da sta senčni pakt sklenila celo tadva, ki se najbolje ne razumeta

sneeegg

klele gor lezemo

razgled je pa lep

Slikce so slabše kvalitete ampak ker smo imeli v skupini Iztoka verjamem, da kmalu sledijo boljše.

No comments: