Wednesday, March 26, 2008

Velik vprašaj???

V glavi si postavljam velik vprašaj. Smo lastniki psov res manj vredni in zaželjeni, kot ne vem kaj?? Tudi, kjer je pes sicer dovoljen, se počutim skoraj odveč. To poletje se med drugim odpravljam tudi na taborenje ob sočo in pohajkovanje po okoliških hribih. Že takoj sem ugotovila, da me bo to prišlo dražje, kot dopust na morju, ampak pustimo to. Ker sem radovedne narave sem že zdaj malo pobrskala po spletu v lovu za čim več informacijami o tem, kam bi lahko šla. Pa sem odkrila, po mojem mnenju veliko, krivico! V kampih kjer sicer, zelo pohvalno, dovolijo pse, tudi zelo pohvalno, nudijo otrokom do semega leta starosti gratis bivanje. Res lepo, ampak za psa pa računajo 3€/dan???? Zakaj že?? Ali morda pes porabi več vode, kot sedem letni otrok? Več prostora? Je morda v resnici nezaželjen? Sem jim že skoraj poslala protestni mail, pa mi je kamp kar všeč in bom šla mogoče tja, pa se nebi rada blamirala. Ampak, če bom šla kam drugam jim ga pa bom. Res se mi zdi nefer in sploh ne štekam??

3 comments:

Riba said...

Povsod moras placat za psa, ce je sploh dovoljen. Najti kapaciteto na Gorenjskem, ki ni kemp, je cena zmerna (ne pa vec kot APP na Pagu v visoki sezoni, sredi centra Novalje za 5 oseb in klimo) in so psi dovoljeni, je pa itak ZF. Tako da sem jaz dopust na Gorenjskem kar lepo opustila.

V Sobcu npr. psa ne smes imet v bungalovih, lahko pa v sotoru .. ja, fajn, spal bo pa kdo? Jaz z Luno ne upam it v sotor, ker bi itak za vsak sum lajala in ker lahko se sotor podre ... v boksu pa ne more spat, ker je navajena na posteljo (turbo maksimus in njeni kremplji mi pa tudi niso 100% sozitje, kaj pa vem).

Brezveze, res .. Jaz sem 3 dni iskala vsak vece po dve, tri ure, primeren apartma na Hrvaski obali - Istra in Kvarner, kjer so dovoljeni psi in cene niso astronomske in ni apartma iz praveka.

Mene bolj moti splosna nesprejetost psov - v lokalih, trgovinah itd. In psa tko al tko ne smes nikjer spustit, po zakonu. Da bi pa kaj naredili v tej smeri - npr. dogrune, kot jih imajo npr. na Japonskem (ja, vem, glupa primerjava) - ne, to pa ne. Sicer bi pa bilo itak najbrz ful drago, tko kot so cisto vse stvari za psa.

Simona said...

jaz bom vseeno šla na sočo kampirat in na morje, pol bom pa vidla kako to zgleda z benom. sporočim ;)

Xsara and Tani said...

bolj kot je poceni nastanitev, bolj se zmrdujejo nad psi. v luksuznih hotelih ti pa tud zlato posodico prnesejo ce je treba. taksna je vsaj moja izkusnja. drgac sva pa midve s Xsaro lani na EO cisto fino spali v sotoru. je tudi mene skrbelo, ampak ni blo panike. letos bomo verjetno tudi sli vsaj za kaksen vikend s sotorom, ker tam, kamor hocem it, psi ne smejo v bungalove.