Sunday, March 9, 2008

Ben in konji


Včeraj sva šla z Benom jahat. Ja vem, da se čudno sliši. Jahala sem seveda jaz, Beni pa se je res zelo lepo obnašal. Na konja se je privadil medtem, ko smo ga čistili, potem ko sem ga zajahala, pa je mirno hodil za mano ob konju. Bil je priden a me vseeno ni izpustil izpred oči. bala sem se, da bo skakal in lajal v konja pa ni. Šele potem ko sem ga začela hvalit kako je priden je postal malo nestrpen in je vsaketoliko časa malo poskočil. Fino je, da vem, da lahko grem počet take stvari z Benom in mi ga ni treba puščat doma, če grem jahat. V bistvu je to odlična rekreacija tudi zanj. Je pa takoj ko sem zlezla s konja začel skakat po meni od veselja, ker sem se vrnila na zemljo :)

Ubogi mali revček kako stresen dan je bil to zanj. najprej me je ugrabil en konj, potem sem spet naokrog sprehajala Kalo in jo vozila naokrog v "njegovem" avtu, nato je moral biti sam doma, potem pa sem se spet posvečala kar enemu tretjemu psu. groza.

9 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Zakaj maš pa ksiht kukr da te bo konj pojedu :P

Simona said...

veš kaj čist lep ksiht mam!

Xsara and Tani said...

kam si pa sla jahat?

Simona said...

Blizu, kle v Tomačevem majo konje in moj šef ima svojega konja ravno tam v štali. Zdaj sem se zmenila, da bom kar pogosto hodila jahat :) Jupi, to sem si že dolgo želela, zdaj, ko vem, da lahko celo Bena vzamem s sabo bom pa to z veseljem tud počela.

Anonymous said...

Shotgun!

oz. jst bi tut šu...jahat...konja... ;)

Simona said...

Hm, ne vem če lahko zdej lih cel vrtec pripeljem nad ubogega konja :)

Anonymous said...

a jst sm zdej cel vrtec al kaj...? :P