Saturday, March 15, 2008

Spet Prestranek


Danes je bila prva tekma za državno prvenstvo. Spet v Prestranku. Moram rečt, da mi je okolica jahalnice full všeč, res veliko poti za sprehajanje, pa tudi v jahalnici so fine tribune. za hrano je bilo spet poskrbljeno in res sem se malo zadržala in pojedla nekoliko manj sladic. Parkurji so bili zanimivi, jaz pa kot vedno, tako živčna pred tekom, da mi je bilo slabo. Sem vprašala Polono, najino inštruktorico, ki je dala čes že veliko tekem in tudi kar nekaj psov, če je ona še vedno kaj živčna pred tekom in je rekla, da včasih pa tudi. No Bena sem v prvem teku uspela tako prav profesionalno diskvalificirat, on pa je tekel odlično, celo slalom je naredil v prvo. Je pa preskočil como na mostu, kar pa itak naredi pogosto, če teče zagnano. Bo treba kaj narest v zvezi s tem. No v drugem teku se nisva diskvalificirala, sva pa spet imela nekaj težav s slalomom. Ampak v splošnem so se njegovi teki precej popravili in to je najvažneje. Še bolj važno pa je to, da sva bila cel dan skupaj in sva ga lepo preživela. Še dežja, ki so ga napovedovali ni bilo.

3 comments:

Riba said...

A ti se vedno treniras pri Poloni al sama treniras?

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Simona said...

sama treniram, vsaketoliko pa grem mal k Poloni, ampak zadnjič, ko sem bila je rekla, da mi nima kaj povedat, tko, da jo pač vprašam, če mi ni kaj jasno.