Sunday, March 2, 2008

Prestranek 2.3.08

Včeraj je bila še ena full lepa tekma v Prestranku pri Postojni.Je bilo zelo toplo, tako smo se, ko nismo tekmovali, martinčkali na sončku. Spet smo jedli, naslednjič pa res ne bom :) (bomo vidli,če pravljice obstajajo :) )No pa še glavna informacija. Z Benom sva uspela odtečt dva zelo lepa teka. V prvem je bila edina napaka, da mi je ušel iz slaloma, sicer pa je celo tekel malo hitreje in če nebi bila jaz živčna in bi ga bolj spodbujala, bi še hitreje. Bila sva tretja od šestih uvrščenih, kar res pomeni, da ni bil najpočasnejši, ampak je res nekaj dosegel. V drugem teku, pa sem ga na začetku nekaj čudno postavila in je skočil mimo ovire, potem pa nisem vedela kaj narest in sem tam zgubila precej časa, ko sem le dojela, da grem lahko nazaj in ponovim hop ter tečem dalje je šlo spet gladko, razen slaloma, kjer je ponovno ušel ven. Potem so mi razložili, da je bio tisto na začetku izogibanje, kar pomeni, da sva dobila 5 kazenskih pik. Jaz pa nisem vedela, a je to diskvalifikacija al kaj??? Na koncu sva bila četrta. Sodnica Mirja je dala končno parkurje, enki namenjene, res Flahke, kar se je kazalo na številu uvrščenih sploh, ampak tako bi itak moralo biti. Enkasti parkurji za enko, saj je enka namenjena začetnikom in navajanju na tekme sploh, ne pa da te že v enki mučijo z nekimi zapletenimi zadevami. Za to sta potem dvojka in trojka! Res fina tekma in dan nasploh. Jaz sem res vesela, da nama je uspelo, Ben si je pa prislužil slastno nagrado.


agility


jumping

Filmčke nam pridno snemaPetrca

No comments: