Sunday, March 9, 2008

Spet Gmajnice

Kar groza me je koliko psov se sprehaja po Novih Jaršah brez svojega lastnika. vsakič ko kakšnega vidim se mi para srce in razmišljam, kaj lahko naredim okoli tega. Ugotovila sem, da je večina teh psov iz Starih Jarš čez obvoznico, na to stran pa prihajajo najbrž malicat. Pod bloki je namreč ogromno "odličnih" priboljškov za take "potepuhe". Kljub temu, da ti psi imajo dom tega nikakor ne podpiram. nekaj jih je tudi iz blokovskega naselja, celo majhni kužki, podobni pinčem in maltežan. Groza. Vsakič, ko kakšnega vidim in grem domov, brez, da bi ukrepala me potem peče vest, ker nisem nič ukrenila. Čeprav mene vest nebi smela pečt, saj jaz zelo lepo skrbim za SVOJEGA posvojenca, kar je moja dolžnost. za tiste pse pa bi morali poskrbiti njihovi skrbniki. Pa vseeno, saj niso ti psi krivi, da tako živijo. Včeraj pa nisem mogla mimo enega, tako ljubkega, ki je rahlo spominjal na šeltija. Že nekaj dni nazaj sem ga videla na parkirišču, pa sem ga pustila tako kot ostale. Potem pa je bil tam spet včeraj. Bena sem odpeljala domov in šla iskat tistega. Izgledal je tako zmeden, bolj kot ostali, ki se potikajo naokoli. Mirno je prišel k meni, se pustil pripeti in zelo mirno odšel z mano v avto. na žalost sem ga mogla odpeljati v zavetišče. Veliko raje bi ga odpeljala domov, ga okopala in bi potem spal skupaj z nami na postelji. a mojemu Benu bi se zmešalo. Že zato, ker bi tujca pripeljala domov, še toliko bolj pa ker je bil samec. Po eni strani je tako bolje, sicer bi imela doma že celo krdelo. Vsaj oddajati bi ga bilo bolje od doma, kot iz zavetišča. grozno je, če mora pes skozi to izkušnjo, a po moje vseeno bolje, kot, če se sam potika naokoli. Sploh, ker zunaj ni najbolj toplo in je poleg tega še slabo vreme. Mah. Vseh ne morem rešiti, bom pa definitivno prijavila vsakega, za katerega bom vedela, da spušča svojega psa ven brez nadzora, pa naj vsaj kazen plača, če ne drugega.

1 comment:

Xsara and Tani said...

bravo, mislim, da si naredila zelo veliko uslugo temu bogemu kuzku. vseh ne mores odpeljat domov, ker bos potem kot Milena Mocivnik in psom ne bos vec koristila ampak skodovala. zato pa imamo zavetisce.