Saturday, April 5, 2008

Proti Katarini






Danes sva za družbo spet dobila Kalo. Šli smo nasproti Katarini. :) Katarina je vas, pa nismo šli čisto do tja, ker med hišami nimamo kaj početi, je pa od Slavkovega doma nad Mednom do tja kar lep sprehod. Kala in Ben sta se tako podila do onemoglosti. Smo srečali neke nemške al avstrijske al kaj jaz vem turiste in me je teta vprašala, če mam jaz dva psa. Se mi je tako fino zdelo, da sem že rekla ja, pa sem se spomnila, da ni lepo lagati in dodala, no ja, samo čuvam ga :) Ampak je res fino imeti dva kužka in jih gledati, kako se igrata. Seveda je to fino, če sta lepo vzgojena, ne predstavljam si dveh Benov v elementu ;(. oz., si pa si raje ne :).

4 comments:

Riba said...

Tole je pa Sv. Jakob na fotki, ne?

Iz kje ste sli to gor? Mi ni cisto jasno. Mi ponavadi pustimo avto na Katarini in gremo do vrha tegale hribcka s cerkvico, 20 min do gor, ponavadi. Ali pa iz Toskega cela proti Katarini, po gozdni cesti.

Simona said...

Jaz grem ponavadi iz slavkovega doma. To se pelješ proti Medvodam, zaviješ levo v presko in takoj za progo spet levo pol pa sam naravnost. Ko prideš do Slavkovega doma pustiš avto in potem peš gor. Do tja od kjer je tole slikano pa je že dobra urica sprehoda, tako, da to je kar mal daljši izlet. Ampak luštn.

Riba said...

Kul, bo treba probat. Tele trase iz Katarine do Jakoba smo ze malo navelicani, iz Toskega Cela je pa vseeno malo dolga. Ce sva sama, se gre, ce je pa se tamal, pa ne.

Urban Smoothie Read said...

that was a handsome chap...