Monday, April 7, 2008

frizbi


včeraj sva si z Benom ogledala frizbi tekmo. je bilo prijetno, ker je sijalo sonce in smo lahko spet posedali zunaj na travi, kar pozimi močno pogrešam. Sam frizbi pa je malce manj zanimiv kot agility. Najbrž je čist ok, če tekmuješ, ampak sicer pa je bolj zanimiv freestyle, kjer vodnik in pes "plešeta" na glasbo in v plesu mečeta in lovita frizbije naokrog. Metanje frizbija v daljino al kakorkoli se že temu reče pa ni ravno stvar, ki bi se je udeleževala vsak teden. Ker niti meni to ni toliko zanimivo in ker je toliko maj Benu, on teče za frizbijem, ga NE ujame in v večini primerob NE prinese nazaj, se bova raje držala agilitya. čeprav dvakrat mu je uspelo ujeti frizbi v zraku, moj brat je ta zgodovinski dogodek snemal a žal z ugasnjeno kamero.

Drugače pa sva se začela učit nov trikec, kar včeraj na tekmi. naučila se bova, da mi skoči na hrbet. Danse zjutraj pa mi je že trikrat dejansko skočil gor. Pravi vzorni učenec, veliko bolj priden kot jaz, ki bi se namesto, da tole tipkam tud mogla učit.

2 comments:

Xsara and Tani said...

sem videla, da si Luno sprasevala glede tistih komentarjev: naceloma so to neki virusi, tako da jih je boljs brisat, ce te pa ful motijo, si pa nastimaj, da je komentar viden sele po tem, ko ga ti odobris. Potem bos sicer morala odobrit vsak komentar, ki ga kdorkoli napise, ampak bos pa nezazeljene komentarje lahko zbrisala preden se pokazejo na tvoji strani.

Simona said...

mah sej je u bistvu vseen a ga zbrišem preden dovolim objavo al pol ko je objavlen. jaz jih itak ne odpiram, sam vedno več jih je pa mi grejo mal na živce. Ampka bom že preživela.