Monday, July 27, 2009

Mala miss je doma

Mala miss Nike je končno doma. naziv niti ni tako slab, sta me vćeraj "napadla" že dva fotografa, da jo hočta čimprej slikat. Zdaj čakam klice za interviue :). Saj je res lepa moja mala. zaenkrat, pa ne bom hvalila dneva pred nočjo, tudi pridna. Celo pot s prekmurja je spala pri meni v naročju, ko je prišla domov je malo raziskala situacijo in potem celo noč pridno prespala v svojem boksu z minimalnim jokanjem. Zjutraj navsezgodaj je bila že akcija, zdaj pa spet spi. Metka in Roland, vzreditelja ssta res super. Socializacijski del sta opravila odlično. Sta jo že nekaj malega navajala na boks, tako, da ni bilo nobene težave, to, da so mali že skakali po agility ovirah pa itak. In tudi drugače ju lahko samo pohvalim. Si zaslužita, da bosta lahko Nike kadarkoli prečohala in jo vidla kar se da pogosto :)

Beni nad svojo novo sostanovalko zaenkrat še ni preveč navdušen. Malo je napet, ves čas spremlja kaj počne in če se le da se močno stiska k meni. Beni brez skrbi, ti boš vedno ostal moj naj naj kuža number one.

Nike v vsej svoji lepoti

Prašiča je treba pokončat

Enkrat se utrudijo tudi male pošastke

doma...

No comments: