Wednesday, May 14, 2008





Včeraj sem uspešno opravila en izpit in se zato nagradila z izletom. Najprej sem hotla it nekam v hrib ampak se mi potem ni dalo. Z Barbaro sva se odločili, da greva v Cerknico pogledat ali je v cerkniškem jezeru kaj vode. Potem pa avto kar ni hotel na izvoz Cerknica in naju je odpeljal do morja. Na žalost sva lahko tam ostali le slabi dve uri. Bolje nekaj kot nič, prijeten morski zrak sva pa le zadihali. Z nama so bili seveda najini kosmatini pa še Xsarina sestra Sena nam je delala družbo. Tudi njim je bilo všeč. Ben je takoj izkoristil priložnost in malo počofotal.





Danes so nam na sprehodu delali družbo še Daša in njena pasja druščina. Smo hotli na Planino v Vrhniki ampak smo nekje zelo na začetku zgrešili pot in potem vrha Planine nismo ugledali, ampak ker je bil važen sprehod ne cilj je bilo prav tako super. Še bolje, sredi gozda smo odkrili potok kjer so se psi namakali. Mogoče bi mogle z Barbaro uvest tradicionalni torkov izlet. Drug teden greva baje v Tolmin, morda pa grejo zraven tudi Daša & Company.

2 comments:

Xsara and Tani said...

jaaaa res je bilo lustno! mi smo cisto za torkove izlete, samo nad gozdovi sem srednje navdusena, ker moram potem plezat po prepadih za svojim psom :) drugace je bilo pa super - kljucek s slikicami pa dobis jutri na treningu, OK? pa hvala obema za druzbo!

Simona said...

pa hvala tvojmu avtu za spuščen izvoz :) .