Sunday, May 18, 2008


slika:Andraž Cerar
Najino življenje je skoraj prelepo. Zato se mi potem zdi vsak izlet, vsaka tekma že tako vsakdanja, da ni nič več posebnega in imam občutek, da bombandiram ta blog kar naprej z enimi in istimi stvarmi, samo malo jih okrog obrnem. Tekma, izlet, trening, tekma, trening izlet. Lahko bi se mi na hitro skoraj zdelo, da moje življenje postaja enolično. Pa ni tako. jaz uživam in se zabavam in tako bom v blog vrgla še eno bombo iz včerajšnje tekme. Dogajalo se je v Ložnici pri Žalcu. Vreme je bilo skoraj idealno. Bilo je toplo a sonce ni sijalo in pretirano grelo in je bilo ravno prav za nas, še bolj pa za pse. Lahko bi bila idealna tekma, če se nebi tako presneto vlekla. Že s štartom so zamudili pol ure. Zoprno, ker se potem sama tekma še toliko bolj zavčeče, pa tudi zato, ker sem jaz še pol ure dlje živčna. ne vem zakaj me živci tako dajejo. Gre nama dobro, vedno bolje in pravzaprav mi je res vseeno za sam rezultat. Očitno bi nekje v podsamozavesti vseeno rada nekaj več, da me tako črviči.

slike: Maja Kokalj
No ker je bil poleg dveh klasičnih tekov še ekipni smo jumping imeli open, kar pomeni, da smo tekli vsi eno srednjo težavnost parkurja. Kljub temu, da gre tako nekolliko hitreje pa mi tak način ni všeč. Malo dolgočasno je gledati 180 psov teči isto kombinacijo.
Ben se je odrezal dobro, tekel je hitro in v prvem teku sva bila tretja s 5 kazenskimi točkami zaradi zgrešenega vhoda v slalom. V drugem teku seje na začetku malo bol vlekel, potem je šel v napačno luknjo tunela in sva bila diskvalificirana. Ko je spet falil vhod v slalom sem se odločila, da ga ponovim in za pravilen slalom nagradim, itak sem že bila disk. Potem, ko je dobil nagrado ga je pa tudi nekaj zadelo in preostanek parkurja je šibal kot raketa. Mali moj, podkupljiv. Škoda za diskvalifikacijo mapak ker je bila načeloma "lepa" diskvalifikacija je bilo vseeno ok.
Tudi barbara je bila diskvalificirana a sodnica tega ni opazila in ji je dala samo kazenske pike. Ker so bili vsi drugi tudi diskvalificirani je pristala na 2. mestu. Šla je opozorit sodnico na to a ker se je ni spomnila in je bilo v zapisniku napisano, kot je bilo je ni hotela diskvalificirat. Nič pregovarjanja ni pomagalo in Barbara je potem hrano podarila, pokal pa je dala mojemu bratu, ki ne vem kaj bo z njim počel ampak nepravično dobljen pokal že ne bo kalil njeje zbirke :) . Pridna Barbara, še so pošteni ljudje na svetu :)

No comments: