Sunday, May 4, 2008

Ptuj 2008



Lani enkrat aprila sva šla prvič na tekmo na Ptuj. Ben je med tekom pozdravil vse naokoli a ni bil tako slab, kasneje je pokazal še slabše teke. Potem smo v njegov agility vložili veliko truda. Jaz in vsi tisti, ki so nama pomagali z nasveti. Včeraj sva imela obletnico in sva spet tekmovala na Ptuju. Pokazali so se rezultati dela in bila sva tretja. Po prvem krogu pa celo prva. Nisva sicer odtekla brez napak, ker je moj pikec v zagonu preskočil cono, a to je problem s katerim se bova ukvarjala še malo kasneje. Zdaj bomo še malo vložili v motivacijo, da se bojo lepi teki nadaljevali. Res sem vesela.
Tudi tako je bil včeraj prijeten dan. Malo je vmes pihalo in se ohladilo, sicer pa nas je grelo toplo spomladansko sonce. Pa tudi okolica Ptuja je lepa in ob vadbišču je potok v katerega so se psi lahko šli hladit.






Sem razmišljala, če bi objavila še svoja prva dva teka, pa sem jih pogledala in sem si premislila :). Mogoče naslednje leto :)

3 comments:

Urban Smoothie Read said...

hey ben, is that u in the podium finish?

great job!

Anonymous said...

Super! Čestitam

Xsara and Tani said...

cestitke se tukaj :)