Tuesday, June 30, 2009

Mi gremo pa na morje...







v bistvu smo ravno nazaj prišli. Zaradi morja sem spustila dve tekmi, eno pa zaradi res slabega vremena. Ampak ta teden na morju sem res potrebovala. Bilo je super. Vreme ravno pravšnje. O pravem poletju ne duha, ne sluha, ves čas okoli 25 stopinj in delno oblačno. idealno za Bena, ki slabo prenaša vročino in tudi zame, ki sem pri 30 stopinjah samo preveč lena, da bi se mi karkoli dalo. privoščila sva si počitnice kjer sva res poležavala, spala, dokler se nama je zljubilo, potem sva pa še malo poležavala. Brez čofotanja v vodi in lovljenja kamenčkov seveda ni šlo. Škoda edino, ker Ben noče plavat, ampka samo brodi po nizki vodi. Potem je pa ves nesrečen, ko grem jaz plavat. Ampak za mano pa ne. Drugo polovico tedna sva še bolj prelenarila, ker se je med lovljenjem kamenčkov zgodila nesreča. Ben je stopil na oster kamen, glažuno ali kaj jaz vem kaj in si porezal blazinice. Zato je mogel malo bolj počivat. Šepal je sicer bolj takrat, ko mu je pasalo in ko je to rabil, da sem ga še dodatno cartala, ampak se je kar porezal. Zdaj se nama pa obeta, da bova zaradi tega mogla spustit še eno tekmo. Presneto, pa samo še dve sta, potem pa spet pavza. No, da se mu le tačka čimprej zaceli, da bo lahko spet z mano po hribih hodil. jaz bom pa ta čas plezala, pod skalo me lahko pa mirno čaka in zraven počiva.

No comments: