Saturday, June 13, 2009

Barje 09


V senci Krima,pod okriljem oragnizatorjev KD Barje smo danes agilitaši preživeli lep dan na prav prijetni tekmi. Ta se je sicer začela z nekaj napetosti, ki smo se je čez dan uspeli otresti, čeprav se bomo z razlogi, ki so jo povzročili še veliko ukvarjali a o tem drugič. Že včeraj sem se odločila, da bom tokrat ubrala drugo taktiko, kot po navadi. Navadno sem šla čez parkur bolj počasi, pa bolj sigurno, da sem prišla čez. Seveda so mi začetne zmage veliko pomenile, počasi pa mi stoničke v enki ne pomenijo več nič, če je Ben tako počasen, da je na stopničkah le zato, ker ima pač srečo, da drugi delajo napake. Zadnjič na treningu je tekel res dobro. Hitro in kar precej je vlekel naprej. Ker sem videla, da zmore, če hoče sem se odločila, da tokrat ne bom tekla na sigurnost, ampak na hitrost. Kletko sem imela blizu štarta, tako sem ga vzela z nje šele tik pred tekom in samo terala. Seveda je Ben še vedno Ben, moja mala počasnela, mislim pa, da je bilo bolje, kot na prejšnjih tekmah in je malce hitreje tekel. In to še ni vse, pravzaprav je odtekel dve nuli. In zdaj sem na svojega dirkača in na drugo mesto, ki sva ga dosegal, res ponosna. Nisva samo imela sreče, ker so vsi ostali delali napake ampak sva se res malo bolj potrudila in si ga zaslužila.

3 comments:

Anonymous said...

Upam, da je za nagrado dobil vsaj kaksno bikovko!!!!!!!! ;)

Simona said...

seveda je pojedel tudi bikovko za nagrado in dobil je vrečo smrdljivih posušenih rakcev.

Anonymous said...

No to pa je ze neki!!!! :)