Monday, September 22, 2008

Zvesti prijatelji ;Bovec

Z Bensonom sva preživela res čudovit vikend v Bovcu. Tokrat je bil Ben brez pasjih prijateljev, ker sem se tja odpravila z nepesjanarsko družbo. Ampak mu ni prav nič manjkalo. tako ali tako je zaljubljen v Majo in Maja vanga tako, da sta si bila popolnoma dovolj.
Dokaz??

Sonce je sijalo, bilo je prijetno toplo. Apartma v katerem smo bili je imel prijetno terasico z vrotm, da smo se lahko nastavljali sončku in se igrali



Bovška dolina ni všeč samo meni ampak očitno tudi mnogim drugim, med ostalimi tudi filmarjem. Ne, da so tam snemali samo meni tako priljubljeno Narnijo ampak že kar nekaj let nazaj tudi Kekca. Pa smo šli v kekčevo deželo v Trenti. Najprej smo se sprehodili po strugi suhega potoka do najvišjega stalnega slapa v triglavskem narodnem parku.
začetek poti

suha struga

midva sva pozerja


en mali slapek...

...in najvišji stalni slap v TNP

Po dolgem sprahodu smo si malo oddahnili na kekčevi domačiji. Prijetna kočica, s prijetnim domačim vzdušjem, kjer bi lahko človek preživel prijetne počitnice, mogoče pa... Za ljubitelje šnopca imajo 101 vrsto te pijače, tako, da so mene, ki sem totalno anti šnopc pivec prepričali, da sem enega probala in niti ni bil tako slab.
Za poletne uživače pa imajo celo betonski bazen.


V nedeljo je bil finalni spust downhilla iz Kanina in smo šli gledat štart.

Benson se vozi z žičnico

ker smo ga prejšni večer malo žurali ni bilo šans, da bi šli gor peš, poleg tega je pol poti melišča, po katerem pa niti približno ni prijetno hodit.
Eno postajo nižje smo vseeno šli peš, ker smo izvedli akcijo "reševanje Majinega zgubljenega borda", ki so ga zimo ali dve nazaj izgubili v eni od lukenj na kaninu.

Maja razvaja Bena

Bagi se je pogumno spustil v jamo...

mi pa smo stiskali pesti, da se bo vrnil živ in s seboj pinesel neprecenljivi zaklad.:)

Bagi se je vrnil nepoškodovan, borda pa ni bilo, ali smo zgrešili luknjo, ali pa je bil zakopan v snežnoledeni gmoti na dnu jame. Akcija ni zaključena, naslednjič se vrnemo s cepnom....

Vikend je bil čudovit ampak definitivno veliko prekratek. Tam bi lahko mirno prežiela cel mesec, pa mi nebi bilo dolgčas. Škoda, ker je cesta do tja tako zoprna, da se mi na enodnevne izlete tja nebi dalo hodit prepogosto, po drugi strani pa je fino, če grem taj ravno tolikokrat, da se ne morem naveličat in vedno znova uživam.
Pa še pogled na Narnijo s Kanina

več slik je pa klele

4 comments:

Riba said...

Po kateri strani pa greste? Mi smo bili tudi v nedeljo tam, pa se nekaj za Milko so snemali v Strmcu :o)

Mi hodimo cez Predel, pa je kar za prezivet. Cez Vrsic pa ne bi hodila, cez Idrijo pa sploh ne.

Anonymous said...

ok...tista fotka na kteri je samo benny v ozadju pa gore...super!

AMPAK!!!

naslednjič naj bo pes v celoti na fotki...če bi bil bi bila enkratna fotka!

drgač pa super :P

Simona said...

ribica šli smo čez talijo ker čez vršič je adijo pamet, kje ste bli pa vi?

nathan, v osnovi sem probala bena celga dobit sam sem mal na hitr fotkala, pa na malem ekranu so zgledale fotke dost bl bedne pa se nism tok trudla :( je huda a ne drgač.

Riba said...

Mi smo sli na Vrsic gledat ajdovsko deklico in ker nismo sli v KG na obisk, smo sli potem se do Trente in Bovca, ker Ales se ni nikoli tam bil, jaz sem pa tam imela stare starse in se imam nekaj sorodstva. Tko da te kraje kar dobro poznamo, smo pa vedno hodili cez Predel. Ko je bila cesta zarad plazu pod Mangrtom zaprta, jaz vem, da sploh nisem sla v Bovec.