Saturday, September 6, 2008

tekma na Krimu

Danes je bila še ena spektakularna tekma. Najprej so nas razveselili z novico, da bo v ekipnem agilityu miza. predtem smo jo lahko vadili na koncu parkurja kot zadnjo neobvezno oviro.(ni štela)Ko sem jaz tekla so jo lih nekaj popravljali in nisem mogla probat, pol je pa itak crknila in je ni blo niti v parkurju. Saj mi je načeloma bedna ovira ampak glede na to, da je še nikol nisem delala bi mi bla pa čist ok, v ekipnem teku, ki mi itak nič ne pomeni za sprobat.

V agilityu sem zmagala in to ne le zato, ker sem imela najmanj kazenskih točk. Kljub tljub temu, da je parkur na začetku izgledal kar težek nas je čez prišlo kar nekaj z nulo in vse sem prehitela tudi po času. veseli me, da je Benson vedno boljši in boljši in mislim, da bova tud ta slalom zrihtala. Ampak sem full ponosna na naju. Aja pa full čudno se je danes vedel na štartu, kar gledal je nekam čez ovire in mahal z repom, sem se spraševala, koga zdaj vidi in kam mi bo ušel??? Pa ni nikamor, a je Ben, moj Ben mogoče mahal z repom zaradi ovir???



Ker je bila tekma ekipna je bil jumping open, saj ne da je bil full težek, ampak sem pričakovala disk na kaki napačni luknji v tunel, ampak s temi je bilo vse ok, skočil mi je eno oviro naprej. Ker sem na tek čakala dlje kot sem navajena sem malo pozabila parkur, bila malo zmedena, nisem čist točno vedla kam moram it in sem ga prepozno začela klicat in obračat. se zgodi, drugače je pa tekel ok.

Potem pa je bil tu še ekipni tek. Načeloma nisem v nobeni ekipi ampak smo se vseeno prijavile jaz Vasilija in Nika. ker sta že prej ekipo diskale sem se jaz odločila, da če bo Ben slalom full dobro naredil ga bom kar nagradila in se diskala še jaz. Ampak pol me je malo zaneslo in si nisem mogla pomagat, da nebi nagradila še cone, ker se mi je zdela tega vredna. Vmes enkrat mi je padel kliker z žepa in to je bila pika na I, da se je sodnik razjezil in me poslal dol s parkurja. Ups. Saj ne da bi zdaj vedno na tekmah trenirala ampak ker je vseeno drugače kot trening se mi pa vseeno zdi kdaj ok to narest. Kaj naj jaz, če je Benu edina resna nagrada hrana al pa mogoče kamnčki. Fučka se njemu, če ga sam počoham.Nisem vedela, da v bistvu ne smeš hrane nosit na parkur, tudi če si disk. Jah no blond. Matej je rekel, da bom dobila dodatni napis na majico:če sem blond, prosim ponovi navodila dvakrat :). Ampak ne vem zakaj po ni noben komentiral, ko sem zadnjič na forum veselo pisala, naj ribica naredi tako. Koga briga, važno, da sem jaz zadovoljna čeprav ne maram, da je kdo jezen name, upam, da mi sodnik ne bo preveč zameril :(. Ljudje pač delamo napake, bom pridna, ne bom več.

Sicer pa je bil full vroč dan, sem bla kar mal nervozna(še dobro, da so se kužki lahko vsaj malo namočili v savi,

poleg tega sem čist preveč prijazno raztalala svojo kavo in sem bla pol na turkeju in full sem si želela mal kokakole, tko da zdaj končno uživam v svoji dozi kofeina.

No comments: