Saturday, September 13, 2008

finalna eukanuba tekma

Danes se je na Hrušci odvijala finalna tekma za Eukanuba pokal. Zjutraj sem bila za odhod zmenjena ob pol osmih in se zbudila deset minut prej. Kot bi to vedela sem si na srečo vso malico pripravila že včeraj zvečer(ponavadi to delam zjutraj). tako sem se lahko samo oblekla, si skuhala kavo, za s sabo seveda, in letela.


Vreme je bilo katastrofalno. Cel dan je deževalo, najprej sicer malo manj, popoldne pa ves čas in vse namočene nas je zeblo kot cucke. Benu je bilo očitno čisto ok, ker je prvič v karieri odtekel dva čista teka, brez napake. Celo v slalom je šel,trening se je obrestoval :) Tako sva zmagala s kar nekaj sekundami prednosti pred ostalimi (ni bilo Ajše ;) ).

V skupnem seštevku Eukanuba pokala pa sva dosegla tretje mesto. Kljub res slabemu vremenu je bil torej dan nadvse uspešen. Brezveze, da pišem kako ponosna sem na naju, ker je v bistvu že celo sezono full priden.
_________________________________________________________
Naslednji teden pa ni nobene tekme in bova prosti vikend izkoristila za sproščanje v Bovcu. Upam, da bo vreme lepše kot danes, da bomo lahko uživali v lepotah pokrajne.
_________________________________________________________
ps
Ne bom hvalila dneva pred nočjo, ampak zdaj sva imela dva treninga rallya in se mi zdi, da gre Benu kar dobro, se full hitro uči, poleg po desni je poštekal praktično takoj in ga dela lepše kot po levi pa tudi vse ostale vaje do zdaj mu grejo precej dobro.

Kolikor sem nad tem kužkom na začetku "obupavala" zdaj mislim, da je res najbolši kuža na svetu, obožujem njegov karakter, energijo, full je ratal priden, pozoren, preden je ratal najboljši pa me je ogromno naučil. Kaj bi si želela bolšega.

1 comment:

Anonymous said...

Alright!
Čestitam!