Monday, July 14, 2008

Portorož





slike: Andraž Cerar&CO
V soboro, 12.07.08 smo imeli agility tekmo v Portorožu. Kako le ne bi bila to ena mojih najljubših tekem. Je nočna. Začne se šele ob štirih popoldne, tako je vroče le kratek čas, pa še v tem času se seveda lahko ohladimo v morju. Poleg tega, da je zraven morje in je zato vzdušje na tekmi še posebej sproščeno in zanimivo in zabavno je tudi zelo zanimivo, da je tekma nočna, vzdušje pod reflektorji je nekaj posebnega. Sproščeno pa je tudi zato, ker je znana reprezentanca za svetovno prvenstvo in ni več tega pritiska nad tekmovalci. Na svetovno gre 9 psov od tega jih je kar 8 članov najinega kluba agility ilirija. Seveda sva ponosna na dejstvo, da sva člana tako dobrega kluba. Za large bo naše barvezastopala tudi Benova zelo dobra prijateljica Veni. Nanjo sva še posebej ponosna. Potem gre tja še nekaj že uveljavljenih članov. Poleg Veni in Petri pa posebej čestitava še Urški in njeni Lu ter Katarini in Tari, ki grejo tja tudi prvič. Vsem želiva valiko sreče.

Nisem pa ponosna le na njih ampak tudi na naju z Benom. Domov sva spet prinesla en ogromen pokal, ki sva si ga prislužila s prvim mestom. Glede na to, da je bilo na najinem prvem teku še zelo vroče sem upala, da se bo Ben sploh premaknil. malo sem ga zmočila pa je šibal celo bolj kot potem zvečer, ko ni bilo več vroče. Ponovno je zgrešil vhod v slalom, moja napaka, tako sva dobila 5 kazenskoh točk. V jumpingu se je nekoliko bolj vlekel. Ampak tek je bil tokrat brez napak.
agility

jumping

Barbara, Gas in Xsara imajo v Strunjanu vikend in so nas tja povabili že v petek. Tako smo tekmo izkoristili še za dva dni užitka na obali več. Pri Barbari pa so bili še Daša in njena mami Vladka s svojo pasjo skupinico in Vinko z Galo, tako naj je bilo kar dosti. Glede na veliko število psov mislim, da so se kar lepo vedli. le en opaznejši prepir smo imeli. V soboto zjutraj pa me(nas) je Vladka osrečila s panoramskim letom nad slovensko obalo. Letenje obožujem(nekoč sem sanjala, da bom naredila izpit za jadralsko letalo, pa ga zaradi zdravstvenih težav ne morem) in nič boljšega se mi ni moglo zgoditi kot to. Dan je bil res popoln.

1 comment:

Anonymous said...

BRAVO BEEEEEEN!!!!!!!

Hvala za čestitke in dobre želje za svetovca. :)