Tuesday, December 4, 2007

Tako nevarna posoda za hrano.



Moj kuža je prav smešen. Pojedel bi čisto vse. Njegovo hrano imam spravljeno v velikem hobuki in ko sem ga včeraj polnila, sem mu za večerjo ponudila kar cel hobuk, sem mislila, da se bo zagnal vanj v želji, da izprazne kar celega. Ampak ne, moj pikec, ki to posodo sicer pozna, saj me vedno gleda kako iz nje jemljem hrano, se je je bal. Iz nje je čisto previdno vzel en briketek, ga odnesel stran in pojedel. Potem je počasi previdno prišel po drugega, ga prav tako odnesel stran, po tretjega pa si ni več upal priti. KO sem mu dala hrano potem v njegovo skledo jo je zmazal, kot, da že tri dni ni nič jedel. Smeško mali.

4 comments:

Riba said...

Luna tudi ne upa vzet briketov iz svojega kosa, kadar ji dovolim. Ko pa ji ga nagnem in ene tretjic recem, naj si vzame, pa zagrabi poln gobec in gre stran. Enako naredi s piskoti, ko ji ponudis, da si sama izbere :))

P.s.: Fotka bo boljse zgledala, ce jo nalozis iz racunalnika, ne iz spleta.

Simona said...

ja katera koda pa je tista, ki jo moram skopirat not, sem probala napisat lokacijo iz propertisov pa ne prime. Pa tud nikjer ne primeslika, da bi jo dala namesto zelene barve ???

Riba said...

Nikjer ne skopiras fotke za header. Gres na Postavitev bloga, Elementi strani in kliknes na Uredi pri headerju in das nalozi podobo iz racunalnika (samo primerno jo obrezi oz. pomanjsaj - primerna sirina je za moje bloge cca 700-730 pixlov).

Koda za ozadje pa: najprej imas podatke o template-u, potem /* Variable definitions in potem se pa zacne body tag in imas background..

Lej, tale del:
body {
background: url("http://shrani.si/f/3c/MS/2l8dOiNW/img5788blog.jpg");
margin:0;
text-align:center;
line-height: 1.5em;
font:x-small Trebuchet MS, Verdana, Arial, Sans-serif;
color:$mainTextColor;
font-size/* */:/**/small;
font-size: /**/small;
}

Tam, kjer pri meni vidis moj link, pac v svoji kodi prilepi svojega (zeljena fotka mora bit nekje na netu uploadana, seveda)

Bo slo?

Simona said...

bomo vidl :) Hvala za pomoč :)