Saturday, July 7, 2007

Benči moj, bolje mu gre v prvem teku, slabše mu gre v drugem. Danes sva prvi tek- agility tekla nulo. Jupi, brez častnih krogov, brez lajanja na sodnika, brez dodatnih točk zaradi prekoračitve časa, v glavnem čisto lepo nulo. Pristala sva na četrtem mestu.(Xsara me je opozorila, da sem pozabila dodat zelo pomemben detajl, ki ga dodajam zdaj. Med tekom naju je zmotil majhen bel kuža, ki je pritekel na parkur, medtem, ko sva midva tekla. Ben je na takšne kužke iz nevem kakšnega razloga nekako alergičen. Polona je rekla, da je že vidla, kako se bota stepla, ampak ne, Beni ga je gladko zignotiral in tekel dalje.Dvojna zmaga :) )
Potem pa ta drugi tek-jumping. Silvo, moj fant, se je nekaj sprehajal ob parkurju in naš mali bučman je pobegnil s parkurja k njemu. Priznam, da sem bila malo razočarana, kako ne, ko pa bi lahko celo stala na stopničkah, ne samo bila uvrščena. Ampak po drugi strani pa sem bila na to pripravljena, tako, da po prvem navalu besa in ko sem v Silvota vrgla Benovo igračo sem se pomirila in se sprijaznila z nastalo situacijo. Ampak bistveno je, da gre Benu na bolje in mogoče še bo kak agility pes iz njega. Tokrat bom objavila tudi posnetek, pa mogoče dodala še kakšnega s častnimi krogi, da se bo končno vedelo o čem je govora. Imava pa vseeno en pogoj za dvojko. Kot da se nama kam mudi :)


2 comments:

Xsara and Tani said...

Pa kako lahko pozabis povedat, da je vajin prvi tek zmotil majhen beli pes na parkurju, ki ga je ben ignoriral in sel lepo delat slalom!!!!

Riba said...

Ej, v prvem teku je bil super!!! Za drugega pa socustvujem s tabo, midve sva se obakrat disvkalificirali :o) Who cares ... ;o)

Bo zdaj celo poletje lepo skakala po parkurju na Iliriji, potem jeseni bomo pa videli, ce iz moje cmrle se kaj bo :o)