Friday, July 20, 2007

Selitev

3. JUlija 2007 se je naš kuža preselil v nov dom. Z mano vred, da ne bo kakšne pomote. Zdaj živimo skupaj jaz, moj fant in Benetton. Ubogemu revežu ni nič jasno, zakaj smo kar naenkrat v tistem čudnem stanovanju sami?? Ampak se mi zdi, da se je že malo privadil. Samo še ko ga pustiva samega tuli kot zmešan, ampak tudi to bo minilo. Sicer pa je stanovanje idealno zanj, saj je v teh vročih dneh zelo hladno. Sicer pa sva tako ali tako že prej skoraj živela pri Sivu, tako, da ima vsaj njega že dolgo za svojega in mu vsaj to, da smo mi trije skupaj ni dodaten šok.

Prejšnji vikend sem šla na morje brez Bena. Pusila sem ga pri mami in ko sem prišla nazaj je deset minut skakal po meni od veselja, tako zelo sem ga pogrešala. V Baški na Krku imajo zelo lepo urejen kamp, prirejen tudi za kužke in celo nekaj plaže namenjene ravno temu, da se tam kopajo psi. Sigurno bom šla še kdaj tja, Bena pa naslednjič definitivno vzamem s sabo.

No comments: