Friday, June 8, 2007

trma trma

Ta presneta trma, ne vem kaj ima moj kuža v glavi ampak kar naenkrat se odloči, da nečesa ne bo naredil pa naj se jaz na glavo postavim. Na ta rok bbh-ja ne greva, ker nisva dobro pripravljena, zadnjič pa mi je na začetku tečaja tako dobro delal, da sem se že skoraj premislila, ko se je naenkrat odločil, da ne gre okoli mojih nog. seveda sem skoraj izgubila živce preden sem ga malo na silo pripravila do tega, da je to končno naredil, ampak od tu naprej je šlo vse samo še navzdol in sva raje kar zaključila tečaj. Potem pa slalom. Tako dobrega slaloma kot se ga je šel v torek na treningu še ni bilo. Pri slalomu je tako, naučil se ga je zelo hitro, ampak je pa počasen kot želvica. Zadnjič pa je kar držal brzino, ankrat, dvakrat potem pa blokada, ne grem več v slalom!! Nekaj mu ni všeč zadnja prečka, ali pa prva, kakor vzameš. Celega naredi lepo, potem pa noče čez zadjo prečko??? Mogoče jo je polulal kak velik kuža. No v tem primeru bomo čez kakšen mesec, ko bojo vonjave oslabele spet lepo delali slalom, dokler mimo ne pride kak drug velik kuža.

1 comment:

Xsara and Tani said...

Mogoce pa pol raj ne tolkrat ponavljat slaloma, raje ga naredi enkrat dobro in ful pohvali, potem pa delaj kaj drugega.