Wednesday, June 13, 2007

Benov slog

Pa je še ena tekma za nama, Ben tako samosvoje teče, da sem razmišljala, da bi začela uvajat Benov slog agilitya. Ena psička, celo borderka se je že odločola, da ga bo preizkusila na tekmi v ljutomeru in je z njim tekomovala, kdo gre lahko počasneje čez slalom in kdo lahko počasneje in obirajoče teče cel parkur. Pri celem parkurju sicer še vedno vodi Ben, ampak pri slalomu mu je bla pa kar konkurenčna :) Sicer pa se je tekma kljub dodatnemu ekipnemu teku hitro končala. vreme nam je bilo skoraj preveč naklonjeno, ker je bilo že kar preveč vroče, to se je seveda poznalo na Benu in konec koncev tudi na meni.

To tekmo smo izkoristili za kar tridnevni izlet v Prlekijo. Spali smo v Radencih, kjer smo najeli ogromno stanovanje, šlo nas je sedem in naših šest psov. Ben se je vedel zelo lepo do preostalih treh samcev. Vanj se je malce zagledal Tinin Mac in Ben je celo dovolil, da ga čohljam in da Mac spi na njegovi blazini, le na posteljo k meni se ni smel it stisnit, ker to bi bilo pa res že preveč. Glede tega me je res prijetno presenetil. Po tekmi so vsi psi popadali, a le za kake pol ure, potem pa se je spet začelo norenje. Tako Ben še danes ni čisto prišel k sebi, zunaj sicer nori kot ponavadi, doma pa je koma. Še jest je nehal, da me kar malo skrbi zanj, čeprav nimam nič proti, če sam od sebe spusti kak obrok, ker to njegovi obilnejši postavici lahko samo koristi.

No comments: