Monday, May 28, 2007

tud mački niso več tisto kar so bili

Res je, to, da je pes tisti, ki mačko preganja ne drži več. Drži pa, da so mački zahrbtne, hinavske živali. To je Ben danes izkusil na lastni koži. Na sprehodu smo srečali enega mačka. Prisežem, da si mi je takoj zdel njegov pogled malo psihopatski.
V eno smer sprehoda je Ben zagledal "ljubkega" mucka, kot po navadi se je začel repenčit, maček pa nič, nič grbe, nič pihanja, mirno je ležal tam in si najbrž mislil, svoje, kaj ga briga en cucek, ki je itak na vrvici. Njegov pogled pa brrr, da te kar zmrazi.
Potem nazaj grede, spet isti maček leži v travi, tokrat ga Ben niti opazil ni, maček je imel isti psihopatski pogled, ampak koga briga, mi smo šli svojo pot. Nekaj metrov naprej Ben kar naenkrat zacvili kot nor, skoči tri metre v luft in črta, pobegne. Jaz pa zagledam mačka. Hinavec se je prikradel Benu za hrbet in ga najbrž ugriznil ali ne vem kaj v zadnjo nogo. To moram malo kontrolirat, da se mu kaj ne zagnoji. Ne vem kaj natančno se je zgodilo, nekaj pa mu je sigurno naredil. Benov krik je bil zverinski in potem je še pol ure jokal, moj ubogi kuža. Zahrbtno napaden iz zasede, od zahrbtnega mačka, ki je potem kar stal tam v pozi pripravljen na nov napad. Maček na steroidih najbrž.

2 comments:

Riba said...

Ojej, bogi Ben :( Ja, meni muce tudi niso vec vsec, odkar imam Luno, kaj pa vem zakaj. Luna jih ima sicer ful rada in jihlovi zato, ker bi se z njimi igrala - okoliske macke pa vse pihajo nanjo, se posebaj tiste ta bele, ful kosmate na S. tukaj zraven nas (ce kaj tukaj hodita).

Si da duska pri babici na Dolenjskem in tezi vsem mackam po vrsti in se morajo igrat z njo :))

Simona said...

Jah ben se jih že od nekdaj boji in laja na najih ampak se jim nikol ne približa več kot na meter, ampak tale je bla pa višek ja, me zanima kako bo od zdaj reagiral na njih.