Sunday, May 13, 2007

Ložnica pri Žalcu


Še ena tekma je za nama. Rezultat je isti. Saj ne rečem, da Ben nebi brez mene potegnil svojega častnega kroga, ampak tokrat sem totalno zasrala jaz, ker sem uspela pozabit parkur in sem ga sama poslala na napačno oviro, potem pa, ko sem to ugotovila, sem, namesto, da bi kar se da normalno nadaljevala karkoli do konca, sem se začala vrtet sem in tja in totalno zmedla še Bena in je spet naredil en krogec, potem pa sva spet čisto ok nadaljevala. Saj bo, tud jaz sem še začetnik. V drzgem krogu sem ga spet potegnila iz slaloma, čeprav je šel prav. Bom mogla it v tečaj leva_desna. Poleg tega pa moj mali dirkač, razen pri svojih častnih krogih teče v počasnem posnetku. Ampak tudi to se je naučil od svoje lastnice. Če gleda mene, ko se vsedem na motor in dam gas, tudi zgleda kot, da zraven držim še bremzo. Kakršen lastnik, takšen pes. Ampak midva uživava in to je seveda bistvo vsega. Če so največji užitek častni krogi, so to pač častni krogi. Ampak v bodoče mava pa vseeno v planu upoštevat vrstni red :)

No comments: