Monday, May 21, 2007

tekme v Mariboru se nisva udeležila, sva raje preživela vikend z mojim fantom, ker smo tako redko vsi skupaj prosti, agiliti pa je njemu malce dolgočasen in se mu ne da cel dan gledat tekme. Saj ga čisto razumem, jaz tud nebi za nič na svetu cel dan kakega fuzbala gledala. Pa smo se odpravilil na potep po Rakitni v Soboto. Malo pred jezerom smo si šli pretegnit tačke na eno polje. Ben je užival v poskakovanju v visoki travi, potem pa smo se šli še malo kopat.




V nedeljo pa smo obiskali Rakov škocjan, kjer smo uživali v prijetni senčki gozda. Čeprav mislim, da Ben vseeno bolj uživa v tekanju po širnih poljanah, kot v gozdu.








Malcer azočaranja, ko sem zagledala tole. Ljudje smo res grozni, kot, da je tako težko vse skupaj stlačit v eno vrečko in odnest v smeti.

Zdaj pa je ta moj ubogi kuža spet na dijeti in antibiotikih zaradi ponovnega vnetja ušes. S tem imamo pa res težave. Ampak to še ne pomani, da ne more naprej zganjat svojih norčij.

Včeraj bi mogli imeti tečaj bbh, pa nam je odpadel in sva šla na pologon "tečajevat" kar sama. Poleg ni vrhunski, ker me ne gleda stalno v oči, ampak položaj, splošna pozornost, sedi in prostor v gibanju in podobno se pa že kar zbolšujejo. Sem res vesela, ker sem vmes že čisto obupala in bila prepričana da nekaterih stvari nikoli ne bo znal. Ampak kakor me je ta kuža že naučil, vztrajnost in potrpežljivost, pa se vse da.

No comments: