Tuesday, December 23, 2008







V soboto je bila po dolgemčasu spet tekma. Kar pogrešam to. In po dolgem obdobju deževja tudi suho vreme. Tako sva z Benom uživala v dobri družbi in si z dvema zelo lepima čistima tekoma prislužila še en pokalček. Škoda ker je tekem tako malo.
Še nekaj je. Ela ima tri mladičke dve psički in enega psička. kar srce me boli, ker vem, da bodo šli mimo mene ampak res je, da trenutno niso razmere za še enega kužka. Beni dobi toliko več moje pozornosti.


V nedeljo sem se zbudila v čudovito sončno jutro, ki mi je že samo po sebi polepšalo dan in še kaka dva za naprej. Po tolikemčasu je bilo res prijetno uzreti modro nebo. Seveda smo to takoj izkoristili za izlet. Ker smo malo predolgo spali smo šli na šmarko št.2 Veliko planino seveda in preživeli čudovit dan na snegu, ki ga je tam v izobilju.



1 comment:

Amber-Mae said...

Merry Christmas! Hope you get loads of droolsomely delicious foodies & lots of hugs & kisses too!

Very happy,
Solid Gold Dancer