Thursday, December 25, 2008

Božič 08








Včeraj nas je obiskal božiček. Beni je dobil cel kup daril. Vedno mi je zanimivo kako točno ve kaj je zanj. Ne zanima ga noben paketek, nobena plišasta igrača ki jih že od nekdaj lahko puščam na postelji in na dosegu njegovega gobčka pa se je ne bo niti dotaknil, točno pa ve kaj je zanj in svojega darila se je razveselil kot majhen otrok. Dobil je plišastega hudička, gumijasto kostko, ki jo je uničil v nekaj minutah ampak če on v tem uživa, bistvo je da se on zabava. Poleg tega pa cel kup priboljškov. Božiček je bil priden in je mamici prinesel novo družabno igro, zaradi katere se je božični večer zavlekel v zgodnje jutro. Ampak to ni ustavilo velikega duha. Zjutraj smo kljub temu zlezli na Šmarno goro že navsezgodaj. zahvala gre Mojčki, ki me je vrgla iz postelje in meni, ker sem pozabila izklopiti telefon. Pa kaj če sem bolj malo spala na vrhu nas je čakalo zlato sonce in prečudovit razgled na alpe. Bilo je sicer malček preveč ljudi, kar se tega tiče je bilo včeraj, ko sva bila gor z benom skoraj sama bolje ampak ni pa bilo sončka. Zaradi sonca je bilo tudi prijetno toplo in smo se malo pomartinčkali. Seveda sem preizkušala svoj novi fotoaparat in tu je nekaj izdelkov.

No comments: