Sunday, October 5, 2008

konec dober, vse dobro

zelo sem vesela, da sem se vseeno odločila it na to tekmo. jutraj je sicer še deževalo in imela sem nekaj pomislekov, ampak kaj ko pa sem bila že zmenjena z Majo, zdaj ji nisem mogla rečt, da ne grem ha ha.
Potem je še nekaj rosilo tudi na začetku tekme ampak nič pretresljivega. Popoldne, pa smo se vsi že veselo greli na sončku. Res bi mi bilo žal, če nebi šla in sem vesela, da sem požrla obljubo.

Tudi sicer, je bila to ena izmed bolj prijetnih tekem. Vreme res ravno pravšnje, ravno pravšnje število tekmovalcev, in meni osebno prijeten prostor, z izjemo nekaj stekla po tleh. Na srečo se nihče ni porezal. Beni se je načeloma odrezal precej dobro. V agilitiyu sva se sicer diskvalificirala, ampak je tekel lepo, samo na napačen hop je šel, v jumpingu pa sva odtekla čist tek in bila po času tretja.
Mislim, da je počas čas, da greva malo naprej in greva v kategorijo A2/J2. Saj to razmišljam že dolgo, bova šla v zimski sezoni, brez veze dve tekmi pred koncem sezone. Sem se pa že dolgo nazaj odločila, da greva enkrat ko bova v agilityu diskvalificirana za predtekmovalca. Ker pa je bila to predzadnja letna tekma sem se že v naprej odločila, da grem na tej tekmi za predtekmovalko v dvojko, v vsake primeru. Najbrž se je Ben zato odločil, da se diskvalificirava, če sem rekla, da grem za predtekmovalko ko bo on disk, potem bo on disk :). Mislim, da nama ni šlo tako slabo, ni bil ravno njegov najboljši tek, predvsem pa ne moj najboljši. Bila sem precej zmedena, zato sva se malo lovila ampak sva prišla skozi z eno napako na slalomu. Mislim, da nama bo kar šlo. Čeprav ker načeloma ni poti nazaj mam občasno mal pomisleke, ampak kaj, saj ne morem večno ostat v enki.

Ps.
Branke pač ni bilo.

Kaj je velika skrivnost in presenečenje te tekme? Polona je imela rojstni dan in smo ji pripravili presenečenje. Spekli smo ji torto/e in ji kupili darila. Mislim, da je bila kar prijetno presenečena, tega definitivno ni pričakovala :) Dobila je bilobil, ker ima težave s spominom in bič, da nas bo lahko krotila :) V glavnem vse vkupaj je izpadlo super, sploh ker smo zadnjič na treningu vse skupaj planiral, medtem, ko je imela ona tečaje in ni nič pogruntala. Super akcija.



ps2
Polona se opravičujem ker razkazujem tvoje slike svetu ;)

2 comments:

Riba said...

O, a v dvojko gresta? :o) Lepoooo :o)

Pa cestitke Poloni, ce bo tole brala :o)

Simona said...

ma ja po moje je že čas