Saturday, August 30, 2008

selca 2008


Saj vem, da sem rekla, da ne bom hodila na vse tekme, ampak samo na tiste blizu Ljubljane. Ampak to je bilo, ko so bile moje finančne zmožnosti zelo omejene, zdaj mi gre malo bolje, agility me je zasvojil in brez njega mi živeti ni :)
Danes je bila tekma v Selcah. zelo zabavno se je že začela s super izgubo. Spet. Sem si mislila, če imam vinjeto grem pa na avtocesto. proti škofji loki, kakšna neumnost. Moja majica help me i am blond mi je danes povsem ustrezala. Tako sva z Majo do Škofje rable sekoraj uro namesto 20 min. Prvi benov tek je bil v redu, se mi zdi da je kar šibal, samo 5 pik sva dobila na slalomu, kje pa. Tokrat je bila pridna Vasilija in Ajšo lepo pripeljala skozi parkur z lepimi conami, tako naju je premagala ampak v času sva jo pa našišala :) Sem pnosna na Bena, ker to pomeni, da se on celo premika. Drugi tek pa...slalom, slalom, slalom...dobesedno, ponavljala sva ga trikrat. tretjič mu je uspelo, tako sva pristala na tretjem mestu s 27 kazenskimi pikami. Toliko o konkurenci :). Po eni strani je smešno da sem na stopničkah s toliko kazenskimi pikami, po drugi strani pa je namesto slaloma tekel lepo. tale slalom je treba pa res natrenirat in full, full nagrajevat.

Ker želim spoznat čim več kinoloških disciplin sem se odločila, da grem z Benom na tečaj rally obedienca. Začnem v ponedeljek, komaj čakam. Lani sem že razmišljala o tem, pa sem se nekaj izgovarjala, da nočem nič takega delat, dokler ne naredim vseh izpitov, ker potem počnem vse drugo raje kot to, da se učim, ampak to ne drži. Dokler sem še študentka imam časa na pretek, tako, da, ni izgovora!

ps
Sem bila opozorjena, da nisem napisala kako so me hotel v gostilni Pujs v Železnikih "nategnt". Najprej sem dobila v košarici s kruhom odgriznjeno žemljo, jaki, potem pa so mi hoteli za kalamare raćunat 1,5€ več kot je pisalo v meniju. ker je Cene čist slučajno pogledal račun je videl, da se cene ne ujemajo. POl je bla pa še natakarca tečna in mi je vrgla tist dnar, kot, da sem jaz kriva, da sem jih odkrila, ne oni k so me hotl ogoljufat...

9 comments:

5rca said...

Sem slišala, da sta šli skoraj do Celovca. LOL To je tako, ko daš skupaj blondinko (hihihi) in pa Majo (ki sama prizna, da ji orientacija ne leži najbolje). LOL LOL LOL Potem ti pa še dajo na pol pojedeno kajzarico pa prezaračunajo kalamare. :) A domov sta OK prišli? :)

5rca said...

aja, Ben je car. :) Slalom bosta že porihtala. :) Čestitke kljub točkam. ;)

Simona said...

ja sva doma, vsaka na svojem koncu, tako, da sva zdaj varni :)

Riba said...

Bravo Ben! :o)

O iskanju Skofje Loke pa ... hja, jaz znam ze skoraj v mize do tam, ker imajo v Jesharni v ŠKL ful dobre pice in ogromne palačinke ;o) Pa še psi so dovoljeni.

Simona said...

no saj jaz tud nisem šla prvič v škofjo loko, po sarti cesti mi je kristalno jasno kam it ampak ljudje, a ne štekate, če mam vinjeto grem po avtocesti :)

5rca said...

K da bi šla v Litijo po štajerski avtocesti... Ali pa v Ribnico skozi Novo mesto. :)))))

Simona said...

buahaha kok si dohuvita :)

Urban Smoothie Read said...

congratulations, ben

Simona said...

thanks to all for congrats