Sunday, August 24, 2008

agility 4fun-barje

Agility for fun je sproščena tekma, kjer vsi malo trenirajo in kar je najbolj zanimivo, sprobavajo svoje zmožnosti na drugih psih. Benson sicer ni tak pes, ki bi ga komu posodila, razen če jaz nebi tekla z njim. Ampak to ne gre. :) Sem si pa jaz sposodila enega. Parosna Conya. Saj Beni je kar dobro tekel danes. Sicer je imel disk v agilitiyu zaradi slaloma pa tudi potem sva se malo lovila ampak je dobro tekel. Na koncu, ko smo tekli še en agility tek sem razmišljala, če bi sploh tekla z njim, pa je tekel bolje kot v obeh tekih prej. Tako je bila to dobra odločitev. Sicer je šel na en naroben hop ampak je kar šibal.Aja pa slaloma ni bilo.
Ampak Cony. To je pa nekaj čisto drugega. Šiba kot strela, nič ga ni treba spodbujat in prosit in čisto vseno mu je očitno s kom bo tekel, samo da teče. Res je, da se je že Ben zelo popravil in je zdaj teči z njim veliko bolj zanimivo kot včasih ampak s takim odpulenim parsonom je pa zadeva čisto nekaj drugega. Jaz sem navdušena. Kako naj si ne bi potem želela enega takega psa. Saj Ben je krasen in ga oboožujem, ampak za delat pa ni ravno bogvekaj. Lepo je delat z nekom, ki ga ni treba prosit za to. Čeprav sem vesela, ker sem se od Bena veliko naučila je pa fino energijo uporabljat za druge stvari.
Beni pa...ta slalom. Iz njega sem izvlekla, da gre slalom precej hitreje kot včasih. Ampak če gre hitreje pa palce spušča. Smotko mali, noče in noče. Ampak bo, tudi slalom bo delal.

Sicer pa je bil dan čudovit, ravno prav ljudi,fajn parkurčki in glede na to, da je celo noč deževalo vreme odlično. Raj za kužke, ki imajo radi vodo, saj so povsod naokrog ležale velike luže kjer so se lahko kopali. Za nas pa je sijalo na občutek ravno pav prijetno sonce. V resnici pa je bilo tako močno, da smo vsi ožgani. Maji smo ves čas govorili naj se skrije, ker jo je opeklo. Jaz sem imela majico z rokavi in me po ramah ni ožgalo, tako nisem uspela ugotoviti, da sem v obraz rdeča, kot bi me ravnokar vzeli iz pečice. Sem bila prej dva dni na morju, pa se mi nič ne pozna, včeraj nas je pa na barju čist zažgalo. :)

in še filmček seveda

No comments: