Sunday, November 18, 2007

Počutim se grozno. Mislim, da sem sokriva, da je bil en kuža danes tepen. Čeprav ga ta lastnik najbrž takole zbrca večkrat, sicer ga tudi zdaj nebi, bi mu lahko vsaj enkrat prišparala to. Po Jaršah se sprehaja kar nekaj psov, ki niso pod nadzorom lastnikov. En mali maltežan ali nekaj takega se kar naprej sprehaja sam okoli enega bloka, prav tako dostikrat en mešanec, pa še marsiker. Ostali imajo ob sebi lastnike, ki pa jih ne obvladujejo, pa so kljub temu spuščeni in znajo bit malo nadležni. Tukaj tudi midva nisva nedolžna. Ben ne mara samcev in se večinoma spusti v konflikt z njimi. Ampak v naselju in v bližini psov ga imam vedno pripetega. Potem se mu večkrat prilepi na rit kakšen pes in ne da in ne da miru. Kar leze mu v rit, to Bena znervira in skoči vanj. Tega ne maram v nobenem primeru. Če ga pes ne ovohava sem ga že naučila, da gre samo mimo. Če pa mu pes leze v rit pa skoči vanj. Tega ne maram, ker po mojem to nezaželjeno vedenje potencira. Zato sem jezna na lastnike, ki jih ne morejo priklicati stran ali še bolj na pse, katerih lastnikov sploh ni v bližini psa. In tako tudi danes. Sem že odklepala vrata bloka, ko mi za hrbet pride pit bull. Sicer sem ljubiteljica te pasme in ta je zgledal čisto prijazen, ampak vseeno, ker ne poznam psa sem se ustrašila kako bo odreagiral ker je Ben že renčal. Besno sem se zadrla lastniku, naj ga pokliče k sebi. Pes ga ni ubogal in je še kar lezel Benu v rit. Priznam, bolj kot ponavadi sem se bala, ker je bil pit bull. Potem pa je lastnik končno prilezel do psa in ga začel tolčt in brcat. Sem mu rekla naj neha, da v bistvu on ni nič slabega naredil, pa me je ignoriral in še kar tolkel ubogega reveža. Zdaj mi je hudo, ker sem tako panično odreagirala. Tako ravnanje s takim psom najbrž potem povzroča agresijo takih psov. V bistvu je zgledal čisto prijazen. Pol ga pa lastnik tepe zarad takih tepcev kot sem jaz. Saj vem, da nisem jaz kriva, da ga najbrž tako ali tako tolče. Ampak res nebi rada, da Ben pride v gobec takega psa. Samo se res grozno počutim.

2 comments:

Riba said...

Morda prijava na DPMŽ? Saj je lahko anonimna. Jaz ne vem, ce bi lahko gledala kaj takega :o(

Sicer bi se bala zase, da ne bi meni kaj naredil, ce ze psa tko maltretira :o(

Jaz sem tudi alergicna na nevzgojene spuscene pse, samo mi je take in podobne bedarije tui Luna pocela na cajte, ko je bila odvezana.

Simona said...

Maj ja saj bi prijavla, sam vem, da se nič ne bo zgodilo, če bi mu pa v skrajnem primeru že res vzeli psa, bi si pa najbrž hitro omislil drugega. Nebi naredila nič.

Saj tud Ben je že marsikoga nalajal, meni gre bol to v nos, da lastnika sploh ni zraven, al pa vidi, da me moti pa ne naredi NIČ! Saj če odreagira jaz razumem, da pes ne uboga vedno sploh ne na prvi klic, sam pol ga pejd pa iskat pa prim, da grem mim, ne pa pustit in butast gledat al se pa smejat. Še najslabši način je pa, da psa pol mal nabutaš.