Sunday, November 4, 2007

Krim

Včeraj se mi je lezlo na hrib in smo se odpravili na Krim. Malce me je presenetila dolžina izleta. Pot je bolj položna in zato malce dlje traja. No po dolgem pričakovanju nam je ratalo osvojiti vrh. To da je dlje trajalo lkot sicer pa sploh ni bilo slabo, ne za mojo, ne za Benovo kondicijo. Oba sva do konca energično poskakovala in Ben niti doma ni dol padel, kot sem pričakovala. Bolj noriva, več ima energije ta moj kuža. V glavnem super sva se imela in odločila sem se, da bom takele izlete prakticirala kar vse vikende, če le ne bom delala. Zdaj pa komaj čakava, da bo kaj snega, mogoče se pa drug vikend odpraviva na pohor, kjer je malo snega baje že.

2 comments:

Xsara and Tani said...

brrrrrrr mi pa nocemo na sneg!

Simona said...

Ti noces, me prav zanima kaj Xsara meni o tem.