Monday, February 18, 2008

Agility 4fun


Včeraj je bil agility 4fun v Logatcu. Bila je ena taka prijetna tekma, kakršnih bi si želela še več. Malo tekmovalcev, prima organizacija, bilo je dobro poskrbljeno za pijačo in jedačo, vreme nam je služilo in organizatorji so izdelali zelo simpatične medalje iz lesa z odtisom tačk, da mi je kar žal, da se nisem bolj potrudila in osvojila kakšne. Ampak jaz nisem sposobna razmišljati o dveh stvareh hkrati, pa mislim na parkur in preslabo na Bena ali pa dobro pripravim Bena in pozabim na parkur. Tako sem tokrat na primer štartala z napačne strani ovire pa potem nisem odtekla zelo enostavega parkurja ker sem bila vsa zmedena. Ah jaz blond buča. Ampak Ben je bil pa dobro pripravljen, počasi se začenja v agilityu zabavat, pozoren je name in ga ostalo okoli njega ne zanima in teče. Zaenkrat je to že zelo veliko. Do sedaj sem delala predvsem na Benu in nič na svojem vodenju, zdaj pa moram še sebe malo spraviti v red!!!

Na koncu smo se šli še igrico štafete, kjer smo tekli v trojicah en za drugim in si podajali cof. naša ekipa je bila četrta in v čast si štejem, da je ta tek Ben odtekel odlično(kljub samo petim hopom in enemu tunelu), drugi dve članici sta obe spustili po eno oviro, nama pa jih je uspelo skupaj spraviti vseh šest :) .

Še več takih tekem bi bilo potrebnih, ampak je v soboto spet ena prava, pa se bova potrudila, da nama bo šlo na tej čimbolje. (rabiva eno eukanuba dekico za nov trik ;) .