Thursday, October 11, 2007

zgodbica

Beni je kuža, ki veliko laja, tudi, ko stopi ven iz bloka se mora obvezno najavit. Ker je to rahlo moteče, smo selitev v nov dom izkoristili kot odlično priložnost, da ga vsaj tu tega odvadimo, ker tega tukaj še ni navajen. Pa mu tako vsakič ko stopimo iz bloka in je tiho damo pajo čokoladico za nagrado. Čokoladico zato, da je nagrada še posebej dobra in čokolada je namenjena res samo temu. Zadnjič pa je ben ko je prišel iz bloka zalajal in čokoladice ni dobil. Ker sva ša nekam z avtom sem jo pač odložila na predalček v vratih avtomobila. Potem sem, pozabljiva kot sem, nanjo pozabila. Spomnila sem se sicer, da bi jo blo fajn nazaj domov odnest, da se nebi stopila ampak potem sem na to spet pozabila in ker je ta čokoladica nekako izginila, sem nanjo čisto pozabila. Mislila sem si, ah saj sem jo očitno enkrat odnesla, pa sem to naredila tako avtomatsko, da sem pozabila. Potem pa zadnjič spet ista zgodba. In meni kapne, da sem obakrat pustila Bena samega v avtu. Ben vedno ko ga tako pustim zleze na prve sedeže (danes mi jih je tako pošteno zamazal, saj sva prej bila na blatu, kako lepo od njega). Tako si je fant postregel s čokoladico, ki mu seveda pripada kar sam iz predalčka v mojem avtomobilu :). Nič čudnega, da tako rad leze na sprednji zic.

8 comments:

Xsara and Tani said...

Beni - zelo lepo si tekel v soboto, sploh drugi tek je bil super! Skoda, da je bila Barbara tecna, bo sla ta teden na kontrolo za scitnico. Party pooper!

Simona said...

ja sem bil priden, sem oblubil, da bom zdej skos tko tekel, ker je Simona mogoče pogruntala kako me zmotivirat. Bom videl naslednjo tekmo ce se bom tega držal:)

Xsara and Tani said...

Res? In kaksno cudezno formulo je odkrila? Me prav firbec matra!

Simona said...

ja trikce pred startom, sam naslednjic mora kliker pospravt med tekom, tokrat je blo sicer ze vseeno in ne vem ce se je opazilo ampak mi smo v drugem teku s klikerjem v roki laufal, ker ga je simona pozabla v žep dat :) Ampak mal trikcev prej sigurno dobro deluje.

Xsara and Tani said...

Kaj je pa prej delala na startu???

Simona said...

svašta, predvsem se je probala igrat z igračo z mano, ampak pol je bla ona bol zmatrana kot jaz. Pa nisem tok nor na igrače, mal pribolškov pa vedno deluje. No vsaj tokrat je, bomo vidli ali je bilo izjemoma. Danes sem bil na treningu in sem bil full priden.

Xsara and Tani said...

Pazi, ce bos prevec priden te bojo dali v large :)

Unknown said...

Ojla... pa da se se medve oglasiva... zmesanka Ziza zeli Benu se veliko vragolij in cudovitih trenutkov, da bo svojo gospodarico se doooolgo casa razveseljeval in ji kdaj tudi na kaksen zivc stopil... :)
in se vse pohvale za lep tek na tekmi v Naklem! Drzimo sapke, da bo se veliko vsaj taksnih in se boljsih v prihodnosti! :)

Lep pozdravcek!

Vesna & Ziza